2013/02/16

Arkistojen kätköistä pt2 (aka laama kasvoi isoksi)

Moikkamoi. Jatketaan vihdoinkin siitä mihin jäätiin. Jee.

Mikä se ripsiväri on? En tiiä, koskaa kuullutkaan.
38. Ihanat peitepuikkohuulet.
39. Eletään vuotta 2008. Tässä näytän ihan oikeesti joltain tavalliselta tallaajalta. Tässä taitaa kans olla vikaa kertaa pidennykset. Mun omat oli sineteillä ja voi luoja sitä tuskaa kun niitä otettiin pois. Tuntu kanssa ihan siltä kun olisin kaljuuntumassa kun lähti niin paljon hiusta niiden mukana.
Mulla ehti noi pidennykset olla lähemmäs 3kk ja omat hiukset oli kivasti rastottunut niiden liimakökköjen päälle. Ei enää koskaan.
40. Tässä mä kai yritin jotain scenehtävää. Oli lopputulos melko kaukana siitä.

Nyt tulee sitten aika iso aikahyppy kun mulla ei ole enää kuvia tallella tosta 08-09 vaihteesta. Mennään suoraan siis syksyyn 2009.


41. Olin just muuttanut pois porukoilta tuolloin. Ja olin ihan hukassa tyylini (ja hiusteni) kanssa kuten näistä kuvista huomaa.
42. Välillä oli noloja bändipaitoja..
43. ..ja välillä vähän muuta. Huomatkaa toi hieno "liukuvärjäys". Yritin epäonnisesti saada hiukseni vaaleiksi mustan jälkeen.


44. Onnistuin viimeinkin vaalentamisessa. Jotenkuten. Tää on käsittääkseni sitä aikaa kun aloin viihtymään ilman meikkiä kulmia lukuunottamatta.
45. Ei muuta.
46. Ollaan muuten jo vuodessa 2010. Olin jo jonkin aikaa halunnut kokeilla tota tollasta hiusten takaosan värjämistä. Mutta ruskee olis ollut ihan liian tylsä väri niin pinkillä mentiin. Dimmu Borgir-paita.


47. Mulla kesti tosi pitkään ennen kun pystyin päästämään irti noista ernukulmista.
48. Tässä ollaan jo Limingassa ("opiskelin" siellä taidekoulussa). Olin kyllästynyt tylsään melko pitkään lettiini niin leikkasin toisen sivun lyhyeksi ja jätin tollasen karmeen takatukan. Jonka värjäsin siniseksi. Väri ei kuitenkaan ottanut kiinni mulla kauheen hyvin ja lopputulos oli lähempänä vihreää. Kyseessä oli siis joku Stargazerin väri.
49. Tässä mulla on ekaa kertaa ikinä luomiväriä. Olin ostanut jonkun pienen paletin (musta, harmaa ja valkoinen) lähinnä sen valkoisen takia mut kelasin et hei miks ei ja kokeilin ensimmäistä kertaa elämässäni ihan kunnolla meikkaamista. Aika karseeltahan toi näyttää, mutta sitten kun miettii mun aikaisempia meikkikokeiluja niin eihän toi oo vielä mitään.


50. Ja tämä tässä onkin sitten viimosia kertoja kun oon meikannut jokapäiväisesti. Oon näköjään tossa leikannut kans sen karmeen takatukan pois. Tuossa näkyy kans mun hiusten luonnollinen väri (joskin se on ehkä aavistuksen tummempi. Johtunee salamavalosta).
51. Nyt päästään tämän blogin syntymäajoille. Aaah nuo hopeanharmaat hiukset. Kaipailen niitä sillointällöin vieläkin.
52. Vaikka ne näyttikin enemmän valkoisilta kuin hopeisilta.


53. Taisin tännekkin kirjoittaa siitä kuinka hiuksista piti tulla punaiset vaan kuinkas kävikään. Oon muuten tosi tyylikkäänä. Vissiin hotellin vessassa.
54. Voi. Luoja. Näytän ihan kamalalta. Tuona kesänä tuli syötyä. Ja paljon. Ja se näkyi.
55. Osaan aina hämmästyttää näillä vaatevalinnoillani.


56. Mulla ei ole mitään sanottavaa.
57. Sain hiukset kovan yrityksen jälkeen viimeinkin punaisiksi. Ihanat noi turvonneet silmänaluset. Olen aina osannut nukkua.
58. JOO. Mitä paksummat kulmat niin sen parempi.

Tähän päätän tämän muistelun, sillä kaikki loput kuvat mitä voisin laittaa, ovat täällä blogissa aiemminkin esiintyneet. En nykyään ota itsestäni enää läheskään niin paljoa kuvia kuin joskus ennen.

Oon tänään lähdössä viihteelle ja vaatteet on kivoja niin siitä on tod. näk. tulossa kuvamateriaalia sitten kun jaksan päivittää.

Pitäkää kiva viikonloppu fyeaaaahhh

1 kommentti: