2011/03/23

EVERYTIME I SPECIAL

Hohhoh.. Olipahan viikonloppu. Ja mitä.. nyt on jo keskiviikko.
No ei se mitään, viikonloppuni kestävät näköjään viisi päivää. Heh.

Jostain syystä itselläni on ollut tähän mennessä lähes jokaisessa blogiin postaamassa kuvassa samat vaatteet. Apua!
Katsotaan jos saisin joku päivä laitettua jotkut toiset vaatteet päälle.
Koska minähän käytän samoja vaatteita tietenkin 24/7.

Olin viikonloppuna sekä perjantaina että lauantaina "juhlimassa". Perjantaina tosin aika pitkälti selvin päin, sillä olen köyhä minulla ei sattunut olemaan kauheasti juotavaa.
Pääasia kuitenkin, että oli hauskaa.

Sunnuntain suunnitelmissa oli, että katsoisin kaikki Star Wars-elokuvat. Pääsin A New Hope:n asti. Sitten aloin katsomaan Clone Warsia. Ja sitten kello olikin jo ihan liikaa.
Maanantaiyökin meni aika pitkälti Clone Warsia katsoessa.
Olen ollut vähän liiankin innostunut tuosta helvetin paskasta oikein hienosta sarjasta.
Ainakin se on huomattavasti prequel trilogiaa parempi. Mihin ei tosin paljoa vaadita.

Hauska juttu: Laitoin Perjantaina asuntohakemukset eteenpäin. Maanantaina tuli ensimmäinen asuntotarjous. Olin todella yllättynyt, siitä kuinka nopeasti homma hoitui. Edellistä kämppää jouduin odottamaan neljä kuukautta.
Touko-kesäkuussa on siis muutto Tampereelle edessä.

Hahah.. kello tulee kolme ja minulla on tässä kahvikuppi nenän edessä. En usko olevani menossa nukkumaan vielä ainakaan pariin tuntiin. Jatkan kpopin kuuntelemista ja lueskelen eduskuntavaaliehdokkaiden kirjoituksia. Niin paljon ehdokkaita, mutta vain yksi ääni.

Kivasti muuten kulunut tuo harmaa väri hiuksista. Ensin se oli sellainen hieman sinertävä ja nyt alkaa näkyä jo keltaista.
Äh.. pakko saada tuo väri uudestaan päähän.
Olen muuten vihdoinkin oppinut vähän laittamaan näitä hiuksia.
Oih olen niin ylpeä itsestäni.

edit: Nyt on oikeasti Keskiviikko, vaikka tuossa ylhäällä lukeekin Tiistai. Hihi.

4 kommenttia:

  1. Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    olet ihana ;__;

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/4/11 19:51

    lisää!

    VastaaPoista
  3. Millä hiusvärillä värjäät hiuksesi? Tosi kivan väriset. Käytätkö hopeashamppoota? Tell meee!

    VastaaPoista