2013/12/18

Joulua koko joulukuu


Tykkäsin tästä biisistä kauheesti silloin kun olin pieni. Jostain syystä.

Kuten otsikkokin kertoo, mä olen viettänyt joulua melkein koko joulukuun ajan. Paketteja on saapunut postilaatikkoon tasaisin väliajoin.

ebay
Rupesin miettimään vasta tämän saavuttua että mistähän tää on halpa kopio. 
Meinasin nimittäin ensin tilaa halvan kopion yhdestä tämän merkin paidasta kunnes löysin näiden oikean nettikaupan ja jäi kiinakopio tilaamatta. 
No.. Toi paita/toppi on kuitenkin ihan kiva ja käyttökelpoista kamaa että voi voi jos on kopio. 

KILLSTAR
Hassu paita killstarilta. Tää oli mun joululahja mulle. En millään malttanut tietenkään odottaa jouluun asti ja toi on jo parina päivänä ollut päälläkin. 

Tilasin myös tällaisen kivan kalenterin (ennen kuin ne ehti loppumaan) koska Rena on söpö enkä tiedä onko mulla oikeasti mitään mahdollisuutta saada hommattua JKT48 kalenteria (minkä oisin siis oikeasti halunnut).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti