2012/10/11

BAARDIT

Kuten lupasin niin tässä tulis vähän kuulumisia yms.

Muistatte varmaan kun kerroin traconin asustani.. No ainoa todiste siitä mun koneella on tämä kuva:


Tein ttooooosi hienot dog tagsit. Uuh.

Ja sitten mitä muuta olen tehnyt.. Ollut kotona, töissä, koulussa ja joskus kans juhlimassa.
Ei mulla silleen kauheesti tota elämää löydy heheheee.

Pari viikkoa taaksepäin kävin tuijottelemassa Sonata Arctican poikia ja kai mä jotain nimmareitakin sain. Ja kätten puristukset. Ja kuvan!


Joka on tosi laadukas. Vanhalla LG:n puhelimella taattua laatua! JOKA KERTA!

Sitten siitä seuraavana viikonloppuna eli siis vajaa viikko sitten pidettiin pienimuotoiset baardit tällä kämpillä (ja käytiin Mixeissä).
Nyt aion leikkiä muotibloggaajaa.


Tuossa siis mun asu baardeista.
Paidan tein itse, loppu vanhaa paskaa.
Meinasin muuten ennen kun aloin tätä kirjoittaa, niin vähän shopailla noita jalkoja kapeemmaks mutta sitten aattelin että jäisin varmaan siitä kiinni. Niin en sitten viitsinyt.
Että jee nauttikaa mun mahtireisistä. Thunder thighs ja sillee paitsi että ei haha :D

En keksi muuta, pitää lähtee töihin. Tulipas älykäs teksti mitä viddua.

HEI! Oon tumblrissa samalla nimimerkillä. Lisätkää okei? Hehehehahahah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti