2011/06/24

Fisshöön fisshöön

Hyvää iltaa.

Kuten jotkut teistä tietävät, olen nyt Tampereella (ja toivottavasti olen vielä.. pitkään. En haluaisi ihan heti taas muuttaa).
Olen ollut täällä kokonaisuudessaan vasta muutaman päivän, mutta alan varsin hyvin asettua tänne.
En jaksa tässä mitään enempiä selitellä, olen kirjoittanut seuraaviin kuviin hienot tekstit.. Niistä pitäisi selvitä viime päivien tekemiseni.



Jääkaappini on täynnä kaikkea.


Teen silti kyllä joskus ihan ruokaakin.


Oli hirveä hinku piirtämään tuossa monta päivää ja kun viimein otin kynän käteen, ei enää huvittanut ollenkaan.
Ylhäällä keskellä Merrill Dragon Age II:stä, keskellä vasemmalla f!Hawke (Amelie), jolla pelasin kyseisen pelin läpi.
Ylhäällä oikealla Leliana Dragon Age Originsista ja alempana oikealla käyttämäni hahmo samaisesta pelistä (city elf, nimi oli Irmeli. Tiedän, olen oikein luova).
Alimpana ihan ikioma helvetin ruma f!Shepard Mass Effectista.
Välillä tuottaa hieman ongelmia niin ihanan viehättävällä hahmolla pelaaminen. Sanotaanko vaikka, että olin hieman väsynyt hahmoa luodessa.

Aloin eilen (tai keskiviikkona, ihan miten vain) katsomaan pitkästä aikaa Stargate SG-1:stä. Ja kun sanon pitkästä aikaa, tarkoitan todella, että edellisestä kerrasta on jo aikaa. Vuosia. Monia vuosia.
En edes muistanut, että sarja oli niin eeppinen.
Voi olla, että katson jopa ihan loppuun asti.

Mitäs muuta.. hmm..
Ai niin. Juhannus. Taas yksi tekosyy lisää suomalaisille avata ne pullot ja juoda hienot kaatokännit.
Itsehän aion olla Juhannuksen selvin päin.
Ei jotenkin huvita juoda.

Ja muuta.. Niin!
Ne, jotka ovat turhia juttujani fb:ssa seuranneet tietävätkin, että aion värjätä hiukset. Se, millä värillä, jääköön myös vain heidän tiedokseen. Haluan yllättää muut.
(Koska kaikkia maailman ihmisiä kiinnostaa erityisen paljon se, minkä väriset hiukset minulla milloinkin on.) 


So long. Hyvää Juhannusta!

2 kommenttia:

  1. No ni...on sulla sentäs patja...sä voisit ottaa ton Janitan sun kanssa sinne asuun ni sen mukana tulis kaikki muut huonekalut ja puolet vuokrastaki..hahah!!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/7/11 19:53

    ylilauta.fi, jätän tämän vain tähän ;__;

    VastaaPoista